maandag 23 september 2013

Mijn toolbar

Iedereen kent het wel, je toolbar. Je hebt het bij apple, samsung, lg, eigenlijk alle apparaten die touchscreen hebben. Het is bedoeld als een rij met 'apps' waar je snel kunt op klikken en die altijd onderin staan. Behalve als je een app aanklikt. Het is eigenlijk superhandig. Ik wil jullie wat over mijn 'toolbar' vertellen. Wat voor een apps heb ik er in staan en waarom. 



Laat ik beginnen met een foto van mijn toolbar:


Dit is mijn toolbar en eronder staan eigenlijk ook al de namen van de apps. Je kunt je toolbar altijd veranderen ik heb een toolbar gekozen van mijn ipad. En zoals jullie kunnen zien aan de apple tekentjes heb ik ook al ios 7 gedownload. Dat is een besturingssysteem van Apple. Daar komt misschien later nog een artikel over online.

De apps die er in staan zijn: Safari (internet), Berichten (ook wel bekend als Imessage), Twitter, Instagram, App Store en Foto's. Waarom heb ik gekozen voor deze apps. Nou internet, twitter en instagram gebruik ik heel vaak. Berichten is belangrijk voor school. Hier krijg ik berichtjes over huiswerk en alles. App Store ook eigenlijk voor school als we even snel een app moeten downloaden kan dat zo of als ik iets moet updaten. Foto's heb ik er in staan omdat ik vaak foto's maak en zo kan ik die altijd bekijken. 

En je toolbar gaat wennen je weet op een gegeven moment waar elke app zit. In ieder geval ik vind het leuk om jullie hierover iets te vertellen ik zou het heel erg leuk vinden als je in de reacties schrijft welke apps er in jou toolbar staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het reageren!