donderdag 26 september 2013

Ios 7

Ios 7.. Tja je hebt er vast veel over gehoord. Iedereen moest ios 7 hebben. Maar waarom eigenlijk? Wat is er zo bijzonder aan? En is het toch wel de succesvolle besturingssysteem geworden die we hadden verwacht?'

Ios is een besturingssysteem van Apple. Ze komen telkens met een update. Eerst hadden we ios 6. Maar toen kreeg je weer ios 6.1. We eindigden  met ios 6.1.3. En toen kwam Apple met het grote nieuws. Ios 7 komt uit. Iedereen was helemaal blij. Er kwamen prototypes online en iedereen was onder de indruk.

Ios 7 heeft een paar nieuwe functies en het ontwerp is helemaal anders. Er is heel veel van Samsung nageaapt. Maar er zijn helaas een boel problemen met ios 7. De batterij lopen bij veel mensen heel snel leeg, hij valt opeens uit, de wifi valt weg etc.. Daar moet Apple wel een oplossing voor zoeken. Verder vind ik de update wel oké. Ik heb hem alleen geïnstalleerd op mijn ipad. Omdat ik ios 6 op dit moment toch fijner vind.


In mijn vorige artikel konden jullie wat lezen over mijn toolbar. Hier heb ik mijn toolbar opnieuw en kun je  aan de Apple tekentjes zien wat er is veranderd qua ontwerp.


2 opmerkingen:

Bedankt voor het reageren!