woensdag 1 mei 2013

Mijn nieuwe shirtje.

Zoals ik al zei in de titel ik heb een nieuw shirtje en ben er hartstikke blij mee! Ik liep in de stad en kwam dit shirtje tegen.






Het is misschien een beetje slechte kwaliteit, heb namelijk deze foto gemaakt met de webcam. Sorry daarvoor maar een betere foto kan ik nu niet zo snel voor zorgen. Ik zal ff wat meer vertellen over het shirtje. Het is eigenlijk gewoon een wit topje met een "stukje kant" er over heen. Het "stukje kant" zit bij de schouders zeg maar vast. En bijna aan de onderkant van het stukje kant waardoor je zeg maar het vleermuis effect krijgt. Ik heb dit shirtje in de sale bij de macyoung gekocht. Het is van het merk Object. Hij was eerst €40,- en toen was die maar €20,- . Ik ben er hartstikke blij mee!

Hee ! Ik heb een beter foto kunnen maken









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het reageren!