woensdag 14 augustus 2013

Iphone

Yeah! Ik heb iphone! Als ik dit plaats heb ik hem waarschijnlijk al een tijdje maar ik ben er zo blij mee. Het is een iphone 4 en heb hem met een abbonnement van ben. Daarin zitten 1000 smsjes, 300 belminuten/smsjes en 500 mb per maand. En dat is genoeg voor mij. Daarbij kreeg je dan een "gratis" iphone 4. Je kon kiezen tussen een zwarte en een witte en ik heb een witte gekozen. Het is een 2-jarig abonnement en mijn ouders betalen er 1 jaar van. Het andere jaar moet ik zelf betalen. Ik heb er een knal roze hoesje van de hema bij gekregen. 

 
Dit hoesje is trouwens super fijn! Hij is hard en krijg hem er ook moeilijk af. Dat is misschien wel een nadeel maar hij zit er in ieder geval goed om heen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het reageren!